lördag 6 mars 2010

Egentligen skulle vi fem gått ut och käkat ikväll för att fira Lickis som blev 20 i januari, men pga matförgiftning ligger Lickis hemma och ock spyr stackarn. Men inte värt att lägga ut pengar på mat och mys på resturang om man måste springa till toaletten stup i kvarten. Vi får helt enkelt flytta fram det, bättre sent än aldrig. :)
Istället blir det utgång med Johanna och Sophia. Jag får ångest när man tänker efter, det finns tusan inget annat kul att hitta på? Tragiskt faktiskt, men jag lever för o festa. Det är så sjukt kul att gå ut o träffa massa vänner och dansa. Så egentligen ska jag väl inte klaga. :)

Nu ska jag fortsätta förfesta o fixa mig här i min ensamhet sen gå ut och möta flickorna om cirka trettio min. Ses i dimman. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar