måndag 8 mars 2010

Sooooooool!

Det känns som att våren börjar smyga på. Så jävla underbart rent ut sagt! Solen stekte idag och man kände direkt hur humöret höjdes. Glad. :)

I lördags blev det röjigt må jag säga. Vi var på 55an, jag Johanna och Sophia. Hade det riktigt tevligt, tillsammans blir vi väldigt tröga. Kul att vi kan glädja folk! :D Senare blev det Pitch och massa dans. Träffade trevligt folk och hade det baaara toppen. Gutt! Jag och Sophia snatta till oss McD. på vägen hem och slocknade sedan hemma hos mig. I söndags hade morfar kalas så spenderade dagen där. Grattis sötnos. <3

Idag var det sol och dans och jag har varit så glad. Ge mig vååår! :) flum.
Nu ska jag iväg till streeten. Imorgon är det lång dag i skolan igen, 8.15 - 17.00, sen ska vi fem tjejer till Ledberg och kolla små valparna. Förhoppningsvis ska jag få träffa Milo också. Usch vad närvöst. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar