onsdag 24 november 2010

Sälen baby!

Jag hade träningsvärk hela söndagen och hela måndagen. Så ja, lördagen var en lyckad kväll. Dock lite ilska inblandat men också myckeeet asgarv inne på taco bar toaletten. Oj! Toaletten var länge sen man skrev, stavas det så?

I måndags var jag på stan med syster, köpte present till Moa som blir 11 på söndag! Unge! Sen en stooooor mysig tröja till mig själv. På kvällen åkte vi tjejor till Lickis (minus Linn). Lagade mat, kollade Paradise och bara hade det mys framför brasan. Igår åkte jag till Ljungsbro för att hämta Lisa, och Wilma. Var barnvakt hela dagen, lekte dunken, vinken(?), kollade film osv. Busungar!

IDAG åker vi till Sälen!! Jag är så jävla taggad! Har inte varit i backen sedan 06 tror jag det var, så hello bruises säger jag barre. Men fy så kul det ska bli! Spännande också för jag åker tillsammans med massor folk jag aldrig träffat. Lickis och Björn och massa andra människor, men jag tror vi kommer få en superbra helg tillsammans! :)
Ska till stan en snabbis och köpa ett par vantar och lite plock sen är det bara att förbereda det sista tills vi åker kl. 17 ikväll. Får köra riktigt försiktigt eftersom vädret tajmade så bra. Löser vi!

In action.

Lördags.



So long suckeeeerS! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar