fredag 24 september 2010

Jag hatar sånahära nätter.. klockan är 03.55 och jag är inte ett dugg trött. Napar på kvällarna är inga bra. Då blir det såhär. Man är uppe halva natten, ingen annan är vaken, lyssnar på musik, börjar tänka.. Rätt jobbig tanke jag kom på var att jag känner inte att jag kan ringa NÅGON just nu. Då är det faktiskt illa.. Alla ligger och sover och skulle bara bli arga om man ringde och väckte de. Inte konstigt kanske. Men vad trist att det ska vara så. Skulle göra vad som för en promenad med någon nu.. det skulle vara nice. Men men.. istället ligger man här i mörkret ensam och vill bara sova bort skiten.
Helvete. Ska sluta klaga och vara glaaaad ju.
Fan.

Försöka skratta åt värdelösa programmet våra värsta år nu.
Kanske skriva till en främling på msn bara för att prata med nån..


Fuck off im out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar