fredag 24 september 2010

Jag somnade ca kl 7.00 imorse, raffigt. Drömde att jag hängde med Nemo och Paow bland annat.. jag drömmer rätt roliga drömmar ofta. Det är nice. Idag åkte jag och Johanna ut till Tinnerö och gick promenad med Kingston. Helvete vad jag saknar mitt lilla pyre Milo.. Kan man inte få tillbaka haaaaan?!.. :/ Ne, det kan man inte. Vakna Matilda för ........

Nu kommer snart kidsen hit och ska sova, mysigt. Jag som är hemma för en gångs skull, brukar alltid otajma varandra annars. Men dock är det upp tidigt och börja jobba imorgon klockan 7.00 - 18.15. Länge sen jag jobbade helg nu men det är bra med helgpassmoney. :)
Efter det är det laserdome och middag med jobbet, om jag hajjat rätt.
Var ute med Johanna och Sophia i onsdags, hade riktigt kul faktiskt! Hade saknat oss så det var jätte mysigt att ses på ett par kalla och ett par shot och ett par drinkar. Vi hade kul! :)


På måndag är det aupair möte. SWEET !

1 kommentar: