torsdag 2 september 2010

September.

Jobbade kväll måndags och morgon tisdags i Ullstämma. Det gick bra.. I tisdags tog jag, Josse och Linnéa en powerwalk. Hemskt att man inte tränat på heeela sommaren när man gjorde det i princip varje dag i tre år. Gjorde en kort fys när jag kom hem och hade träningsvärk igår. Idag med tom, man får ju skämmas! Jävligt skönt dock. Linnéa drog en sån skön kommentar när vi var ute och gick.
Linnéa - Matilda, det kanske du vet. Vem är den där shorty alla rappare sjunger om?
Jag - skrattar .. Du driver va?
Josse - Ne vadå? Vadå shorty? Vem är det?
Jag - Men driver ni med mig, ni vet ju egentligen?!
Josse och Linnéa - NEEJ!¨
Matilda - sjunger Shorty like a melody in my heeeaad nana.
- JAA! Vem fan är det?

Haha, riktigt skoj vare iaf. Igår träffade jag Johanna, vi tog en fika på Dahlbergs Café i Gamla Linköping. Jag lärde mig dricka thé! Annars haaatar jag varma drycker. Gick och hälsade på hästarna och bestämde att vi ska ta tag i islandshäst ridningen snart! Så himla mysigt och roligt att rida tycker jag.
Igår var jag på besök i Tannefors och idag har jag gått på stan. Kom hem med saker jag INTE skulle ha såklart. Behöver skor och en väska, kom hem med en jacka ett linne och ett par solglasögon (eftersom mina är spårlöst försvunna?) Jackan och glajjerna var på rea iaf ! Sparade 800 kr. :)
Weeeellweeell, i helgen blire party som aldrig förr iaf! Ser vi fram emot.

Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar