söndag 6 juni 2010

Balen 2010!

Vilken otroligt lyckad dag jag hade tillsammans med alla! Dagen började med att Linnéa kom hit vid 5.45 för att sminka mig, 8.30 var jag hos frisören och fick håret fixat. 10.22 var det dags för fotografering så jag mötte upp Simon. Resten av tiden fram till genrepet 13.30 satt jag, Simon, Johanna och Lilje och hade lite picknick i Stångebro. Väldigt mysigt!Genrepet var svettigt och gick okej. Inför RIKTIGA balen blev jag så otroligt nervös! Skakade och hjärtat gick i hundra. =D Men vilken kick man får av att dansa för så stor publik. Det gick så sjuuukt bra! Så otroligt stolt över oss! =D Det var så himla kul alltså, vill göra det igen och igen och igen!Efteråt hade man ännu mera adrenalin, vi klara det! Hälsade på familj och vänner innan vi åkte till Trädgårdsföreningen och skålade, åt jordgubbar och vindruvor! =D Sprang, skrek, dansade till Stora Torget och vidare till Ekoxen för middag. Kvällen var helt underbar, jätte trevligt! Stämningen var på topp och det var svårt att följa reglerna. :)Vi dansade där ett tag innan vi gick vidare till Platens där resten av kvällen spenderades. Otroligt roligt! =D Känns som jag tjatar men allt var så jäkla bra och jag så otroligt nöjd över kvällen. Allt jävla slit och problem och missuppfattningar var fan värda varenda sekund. Efter all nervositet och oro över hur det skulle gå till slut är jag nu bara så glad över att det blev som det blev! Jätte glad! :) Helt perfekt!
Simon, stort tack till dig! :) och tack alla andra som gjorde min kväll alldeles underbar, ett minne för livet!




1 kommentar: