onsdag 9 juni 2010

Studentveckan..

.. är insane! För att sammanfatta det kort är det bara: sova, festa, sova, festa.. jösses vad det känns i kroppen. Men det är sånt man får ta! Man tar ju bara studenten en gång. :)
I måndags var det måndagsklubben, igår blev det bara en öl på 55an innan vi kände oss så sjuka att vi gick hem. Idag har vi fikat med klassen, gråtit lite och pratat. Sen har jag fixat min naglat på Kicks, målade bara i en sommarfärg. Sedan gick jag till fotografen som tog lite bilder med student- och balkkänningen. Flashback! Det hoppas vi gick bra, har ju inte sett några bilder ännu.

Ikväll ska hela klassen till Aida och förfesta innan vi intar Ågatan med stooormsteeg. Tusan så taggad jag är, även fast det inte blev någon nap. Nu måste jag försöka piggna till lite extra sedan kör vi! Älskar dessa två sista veckorna, det är precis som jag vill att det ska va. Och EN liten inflik, SNÄLLA SOL KOM TILLBAKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar