tisdag 29 juni 2010

Frankrike!

Frankrike - Nice, var helt jävla underbart! Så otroligt vacker stad, vilket vatten, vilken utsikt, vilka berg, vilka hus, vilken miljö. Allting var så annorlunda mot tråkiga Sverige, ingen tvekan om att jag vill tillbaka. En vacker dag hoppas jag att jag gör det också.
Jag och Johanna lärde känna många olika människor med alla möjliga nationaliteter. Klubbarna var få men aaack sånt drag. High Club var det bästa jag varit med om på länge, folk är väldigt rika i Nice. :) Men vilken musik! Och podium är ju något jag tycker om. Ska man bli musikartist kanske? ;D Njaaaa.. Vi var där på Johannas födelsedag och den kvällen var väldigt lyckad. Även om vi orsakade båda det ena och det andra, haha! Skoj som tusan var det iaf, även om en del fick åka till akuten.

Sol, bad, birrrra birra birra, har jag en borre i näsan?, ser vi ut som horer nu?, GUD SÅ FINT DET ÄR!, vi måste gå upp nu, varför går jag som E.T?, je troominjoou, vad fan hände igår?, u want marrashatta? var är vi? sov vi hemma?, u buttefull, vad ska du ha på dig? WHAT?
Många citat man lär minnas från resan. Jag är otroligt nöjd, mår dåligt över att inte få vara där längre. Loooovin it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar