onsdag 2 juni 2010

Solsken!


Måndagsklubben vare öööös. Så sjukt mycket folk, jäkligt drag på dansgolvet. Härligthärligt.
Igår var det balträning, javisst. Börjar lära mig nu. :)
Idag var vi i skolan och skrev på betyg, sedan har vi pysslat med vårat fotoalbum vi ska ge till våra danslärare. Jag vill ha det själv nu! =D Jätte fint, duktiga är vi. :)

Solen har ju legat på bra idag, låg och glassa ett bra tag. Sedan har jag varit på stan med Josse och hittat lite grejer till studenten/balen.

Ikväll är det Platens som gäller, inte jätte pepp? Varför vet jag inte, aldrig varit där på en onsdag så lite skeptisk är jag. Men vafan, öl är ju alltid gott så det blir nog görbra! :)

SOLEN SKINER, BALEN NÄRMAR SIG, STUDENTEN NÄRMAR SIG. DESSA SISTA VECKOR ÄR UNDERBARA OCH JAG BARA NJUTER! ÄLSKAR DET!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar