lördag 26 september 2009

Helgen is here.

I fredags tog vi klasskort. Och jag tror det blev sämst som vanligt.. har en väldigt bra tendens att bli dålig på kort. Undra vad det kan bero på.. heehee. Efter det hade vi modernt med Katarina, hard work work.
Efter skolan gick jag till stan en snabbis, när jag kom hem fick jag städ ryck! Städade, dammade, möblerade, dammsugade, plocka tvätt osv. Blev fint! :D

Lagom till jag var klar kom Linnéa, vi slappade, åt mat, fikade och så vidare.. när hon drog till jobbet hoppade jag in i duschen och till kvällen kom Josse, Johanna och Sofie. Vi förfestade litegranna! Josses öl flippa ut på toan så det var öl överallt, kul! ;D Sen gick vi till 55an, sedan Platens, Platå, Plaza.. Träffade Lickis och massa annat kul folk. :) Det var nice..


Sov till klockan två idag, det var länge sen jag kunde sova ut så länge. Skönt! Stina var här när jag vakna, åt frukost och lite. Det är så segt att vara bakis! Man orkar inte ta sig någonstans.. hoppas man kan hitta på nåt till kvällen iaf. Ska jobba imorgon så det blir en lugn kväll.

Bra städning!



Ha en trevlig lördag, puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar