torsdag 10 september 2009

Ny blogg.

Hallå där alla fans. Haha.. ;)
Ny blogg har skapats, ny vardag, nya vänner, nya skolrutiner. Känner att det är dags att börja om..

Sommarlovet är slut, jag går nu sista året på gymnasiet. Än så länge känns det jätte bra i skolan, även fast man redan är skoltrött. Det är fjärde året jag går i de där korridorerna och det känns, dock är jag riktigt glad att jag gick om det där året och får fira studenten med alla dessa babes.

I somras åkte vi sju tjejer till Alanya för att njuta veckan innan skolan började! Det var en sjukt galen resa! Verkligen allt möjligt hände.. Första dagen sjöng vi för hela hotellet nere vid poolen, även fast det inte uppskattades helt kanske. Själv fick jag en beundrare från personalen som bjöd på alla möjliga drinkar och mat. Inte fel.. Till kvällen var vi med några holländare från hotellet som jag, Johanna och Sophia träffat natten innan, som lyckats muta poolvakten med en kebab så att de fick bada natt. ;) ni nappade! Lärde oss nytt ölspel, försökte lära de vårat ölspel. Glöm inte att allt var på engelska! Inte lätt..
Iaf, veckan rullade på och vi solade, badade, festade, åkte bananbåt, bytte hotellrum till sviten, spräckte läppar, nattbad i havet, träffade Enköpingarna Jonas, Krullet och Semir. Riktigt roliga killar, tillbringade de mesta kvällar på Casablanca och Havana, i will never forget! Fyfan vad roligt det var!! En jätte lyckad resa!


Nu är det ju iaf en sak som är säker och det är att sommaren är över. Men får försöka att inte deppa utan se fram emot en mysig höst och vinter. Nu har vi dragit igång med musikalen i skolan och det ska faktiskt bli jättekul. Spännande att se vad man får för roll, inte direkt förväntansfull. Jag och Sophia får förmodligen jobb i garderoben så vi syns så lite som möjligt.. ;)
Imorgon har vi bara matte och modernt. På kvällen ska jag på pyjamasparty hos Lickis! =D Ska bli jätte mysigt och roligt. Laga mat, dricka vin, tjejsnack, äta godis, ansiktsmask, manikyr, fotbad o allt vad det innebär. Ser jag jätte fram emot, behöver er!

Igår var jag och Andy och tog en öl på 55an sen gick vi på bio, såg Ingloreous Basterds. Den var riktigt bra faktiskt, och äcklig. :P

Får väl inte glömma att säga att vi haft ett par dansuppvisningar i stan. I lördags var vi med i Gay Paraden som hölls här i Linköping. Det var svinkul! Nästa lördag ska vi dansa för landstinget, ca 500 pers. Kanon! : Hoppas streeten drar igång snart..


Jag kommer inte kunna sova utan dig. Men måste vänja mig, du var en stor ljusglimt i mitt liv och jag kommer aldrig att glömma dig. Min bebis, M I N ! Helvete vilken jävla skit dag det har varit.. men orkar inte gråta mera. Du är bäst, och du är värd det bästa. Mamma älskar dig. <3



Snart börjar scrubs.. tur det.



/ Matilda.

1 kommentar: