onsdag 23 september 2009

Loco..!

Idag hade vi först Eos - dans. Nu sitter verkligen hela Bad koreografin.. började på en ny koreografi till musikalen också. Very nice !
Efteråt hade vi svenska prov, det gick sämst. På religionen fick vi se på Prinsen av Egypten sista halvtimmen vlket var skönt. Hur många gånger har man sett det i skolan egentligen? Aja, klagar inte.. :)

Jag och Johanna gick till stan efter skolan. Hämtade ut biljetterna till Busta Rhymes sen kikade vi lite skor, och annat. Köpte en väska..
Somnade när jag kom hem och lagom till mamma väckte mig åkte jag till pappa för att käka middag. I love you guys! Pappa är så söt som berättar om alla hans vänner och allt som händer på facebook. Tahaa :)

Nu kollar jag på efterlyst och lyssnar på musik. Johnny Cash är för skön! :D Imorgon har vi bara en lektion, teater 13.15 - 14.45. Gött! Får se vart dagen tar vägen.. på kvällen blir det iaf att åka till Lickis.

Snart är det helg! På fredag ska vi på fest ute på landet och på lördagen förmodligen utgång. Sweet!


På måndagen börjar streeten igen! Äntligen. :)



Vill ha 25e och lön nu! I am broke again.. :P



Bye Sweetness. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar