fredag 11 september 2009

Pyjamasparty!

Jag är glad att jag kunde sova inatt, mindre roligt att vakna halv sex av att tvn fortfarande stod på. Varit en slapp dag i skolan iaf, körde lite matte med Anders. Sen hade vi lite dans men Katarina var sjuk så det blev mest chill. Sen tränade vi lite till uppvsiningen nästa helg också..

Efter skolan gick jag och Johanna hem hit och tog det lugnt, åt glass och filurade oss.. Nu har jag precis duschat typ och ska strax sminka mig. Pyjamasparty med de bästa ikväll :) dock lite sugen på utgång men får vänta tills imorn. Kim kommer ju hem ikväll, så ska träffa honom lite iaf. :) Snack om förpartajj..
Imorgon fyller ju farsgubben år också, så ska åka till deras nya land och fira lite.


Ja nu ska jag väl klä på mig lite och packa tills inatt. :)
Idag mår jag bättre.. tänker på dig hjärtat.

Puss Matilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar