söndag 20 september 2009

Sega söndag.

Det gick bra i fredags på dansuppvisningen. Vi fick som tur var köra två gånger för första gången gick det inte alls jätte bra. :P Under Malins volt stod jag i vägen och fick en kick.. så andra gången var jag väl förberedd vart jag skulle stå och då gick allt superbra. :)
Efter det gick jag lite på stan med Johanna och Sophia, köpte lite smågrejer bara.

När jag kom hem så somnade jag.. orkade inte åka till Ledberg. Senare kom Lisa hit för att ha fredagsmys och sova över. Busade lite med henne sen träffade jag Josse och vi gick till Kindstrand för att förfesta lite. Damir och Nicke var också där.. Senare kom Lickis och massa nnat folk.
Senare hamnade vi på Plaza, Platens, Maxim o lite varstans.. jag börjar tröttna fruktansvärt på Linköpings uteliv. Händer det inget snart så vet jag inte vad jag gör. Men kvällen var bra i stort sett! Blir iaf Otten med Johanna i början av oktober när Busta Rhymes kommer!


Lördagen tillbringades i sängen. Andy kom senare och vi kollade på Smala Susie. Fortfarande förjävla bra.. :)
Söndagen har varit seeegis.. bara legat och degat framför tvn. Skönt.. sovmorgon imorgon också!


Nu kollar jag på Charlie's Änglar. Imorgon är det skola och efter det ska jag träffa brudarna.. I need it. <3



Trodde jag hade glömt. Men det försvinner inte.. please dont forget about me.



Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar