måndag 14 september 2009

Måndag.

Jag har svårt för såna.. ville bara ligga kvar under täcket imorse. Det var det jag gjorde också.. men sen var det dags att gå upp till skolan!
Först hade vi Eos (musikalen), då vi fick reda på rollerna. Blev något chockad när de sa mitt namn! Vi ska alltså göra en modernare Askungen, typ som The Cinderella Story. Malin ska spela den tuffa tjejen i skolan och jag och Hille ska spela hennes kompisar. Det ska bli intressant. :) Roligt att inte bara teaterelever fick roller.. Ser fram emot dessa tuffa veckor! :D


Slutade sent idag, gick och köpte hårfärg efter skolan och var inte hemma förrän halv sex. Då lagade jag och Johanna mat, sen har hon slingat mitt hår. Det verkar inte ha blivit någon jätte förbättring. Får väl gå till en frisör snart.. :)


Imorgon är det bara dans! Först balett, sen imrovisation, då ska vi träna till uppvisningen i vinter. Michael Jacksson! ;D Efter det är det Eos igen och då står det dans på schemat..

Ska jobba imorgon! Kommer inte ihåg när jag jobbade sist.. allt för länge sen. Imorgon ska jag däremot jobba i Ullstämma. Lite nervös faktiskt.. :P

På onsdag är det lång skoldag igen, sen ska jag träffa Andy på kvällen. :) Ska äntligen få se Män som hatar kvinnor. På torsdag ska jag träffa tjejerna, vad vi ska göra vet jag inte riktigt än. Spelar inte så stor roll :) . Sen är det redan fredag!! Inget planerat där än, blir en lugn kväll iaf för på lördag är det dansuppvisning igen. Ska träffas klockan 8.00! Då ska vi dansa för landstinget på Konstert & Kongress. På kvällen blir det förmodligen utgång, Josse var sugen. :)



Jaha.. nu ska jag väl se om håret börjat torka något och se om det finns något kul på tv.

Jag saknar snön litegrann faktiskt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar