torsdag 17 september 2009

Träningsvärk.

Den här veckan har gått rätt fort tycker jag, redan fredag imorgon. I tisdags jobbade jag i Ullstämma och det gick rätt bra, förutom några snorungar som ville mucka gräl. Igår var det onsdag, åt hos pappa på kvällen. Sen åkte jag till Andy. Vi kollade på Idol och sen Män som hatar kvinnor. Väldigt bra film, ser fram emot att se fortsättningen.
Idag åkte jag till Lickis efter skolan, där även Linnéa redan var. Slappade hela dagen lång :) .. somnade.. ikväll har vi gjort pizza och kollat på Idol. :) Myspys.!

Imorgon är det fredag igen. Och det är tydligen imorgonbitti vi ska ha våran dansuppvisning så borde nog sova snart.. Sen är det matte och sedan modernt. Fick ju reda på häromdagen att jag inte ska ha något iv-val den här terminen. Får för mycket poäng då. Inte fel med sovmorgon på måndagar o sluta tidigt på fredagar. :D väldigt skönt.. Jag och Sofie sög ju totalt på Choklad och konfektyr. ;)


Mindre kul att få parkerings böter idag, helvete! 400 åt fan.. aja. Och mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Måste städa nu.


Imorgon blir det stan efter skolan en stund. Sen ska jag, mamma och Lisa åka till Ledberg en stund. På kvällen blir det party och utgång med Josse och Lickis och möjligtvis flera. :)

See you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar