tisdag 29 september 2009

En månad kvar.

Jobbade som sagt i söndags, det var faktiskt skönt att vara "hemma" i Mjölby butiken igen. Där är alla bara trevliga. :) Fick börja ta hand om panten, något jag aldrig gjort förut. Och det var INTE mysigt! Lukten av gammal öl, läsk, saft och allt du kan tänka dig var inte sådär jätte gott. Kladdigt och härligt! Men städat och klart så öppnade vi och dagen flöt på rätt fort. Söndagar brukar göra det, det är skönt. :) Köpte hem en lite godispåse och bara låg resten av kvällen! Det tar på benen att stå i tio timmar i streck. Men jag klagar inte (a).

I måndags är det lång sovmorgon och slutar sent som vanligt. Kom hem vid fem och då vare käk o sen slocknade jag. Halv åtta började dansen. Ny lärare, jätte många nya människor i gruppen. Killar för en gångs skull.. Daniel verkar iaf jätte bra :) det var jätte skönt och jätte kul att komma igång igen!

Idag är det tisdag - dansdag. Balett, improvisation, eos-dans.. Efter skolan gick jag till stan och mötte Lickis och Linnéa. Vi fixade hemligheter till fredag.. :) Jag har hittat ett så sjukt snygga skor! Ska ha! Imorgon kommer studiebidraget, wiiho. :) Kom hem, åt pannkakor, somnade.. ovanliiigt. Sen kom Sophia och Johanna hit.. vi kollade på Lilla Jönssonligan för att förbereda oss lite till vårat PA. Ska bli väldigt intressant hur vi löser detta. ;D man kan bara man vill!


Nu har jag försökt komma på min lilla åtta till vårat solo med Michael Jackson. Hur svårt ska det vara lilla du?! Nu blev jag jääätte trött. Blir jämt det när jag sitter på golvet? Ska ta en varm dusch och sen krypa ner. Imorgon är det ingen sovmorgon inte.. prov har vi också som man självklart saknar anteckningar till. (Y) Idag är det iaf en månad kvar till lilla Tilda blir 19.. wiih.

Andra planer i veckan är iaf att det är studiedag på Torsdag så dansbrudarna drar till Ullared! :D jobbigt att det bara är jag som har körkort men jag hoppas vi orkar hålla oss vakna! Annara äre väl lite illa kanske.. I helgen är det RAJRAJ!



Aeeeru får en slängkyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar