tisdag 22 september 2009

Im nobody.

Det är sjukt att vädret kan tynga ner en så mycket.. men det är så skönt att dansa. Efteråt så känner man sig levande igen.
Igår kom jag hem 17.15 från skolan, måndagar är långa.. Min syster var här och åt mat, mys. På kvällen träffade jag Lickis, Linnéa och Josse. Vi bara gosa, kollade lite tv och drack thé. Fast mitt thé smakade ingenting, eller så har jag bara inte smaklökarna till det.

Idag är det grått, allt är bara svart, grått, ingenting alls. Bara haft dans idag, slutat tidigt. Prov imorgon, Matilda orkar inte! Jag är ju inte så bra i skolan har jag fått på papper. Jag .. skiter it. Ska försöka lära mig lite om Naturalismen och Realismen strax. Sug.


Inget mer planerat i veckan mer än att tömma tankarna i helgen. Ska bli skönt! Längtar till nästa helg! Då ska vi först fira Josses födelsedag ( hon fyllde 11 juli. ;) ) och på lördagen kommer Busta till Otten! Ska la bli nice!!


Annars är väl livet som vanligt. Åt helvete ..
Trodde jag redan var på botten men man kunde visst sjunka lite till. Nu är jag här och det känns förjävligt. Jag ska inte låta mig bli kvar här länge.. Jag lever för de som lever för mig, ibland tror man att man betyder mer för någon än vad man egentligen gör. Men nej, ingenting alls.. allt är som bortblåst. Både förbannad och jävligt ledsen! Ska inte sitta o deppa över en blogg på internet. Men det är rätt skönt att få skriva av sig ibland.

Skönt att man har sina guldkorn när allt är som jobbigast. <3



Nu ska jag gå och somna på skolböckerna.

4 kommentarer:

  1. Jag finns hos dig, ALLTID.
    Jag älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Jag säger som du, aldrig utan oss! hade aldrig klarat mig utan er <3

    SvaraRadera
  3. Får väl komma till sveriges farligaste gata och pigga upp dig lite då!:D

    SvaraRadera