torsdag 1 oktober 2009

Studiedag.

Dans & gymshopen var i skolan igår, jag köpte nya teknikskor. Gick på stan med Johanna efter skolan, köpte shoes! På kvällen träffade jag Martin och Robin på 55an och tog några öl. Jag och Martin gick vidare till L'orient i kylan och där var det fullt med folk. Halva priset i baren (Y) . Dock så var det sjukt tråkigt folk..
Idag är det iaf studiedag, skönt! Går runt ensam här hemma med min morgonrock och stora sockar, värst vad kallt det ska vara! Vill köpa mig en höstjacka, dock köpte jag upp hela studiebidraget igår. F u c k . .

Har skrivit en liten önskelista till min födelsedag, alltid kul att fylla år. :) Kollar på MTV och nu kom Infinity, aldrig sett dem videon förut. Får mig bara att längta ännu mer till Sensation White i sommar. Gaaaah! :)


Får se om man kan ta sig i kragen och städa lite och kanske åka till Linnéa. Länge sen man var i Malmslätt faktiskt.. saknart ändå liiiiite granna. ;) Ikväll ska iaf jag, Lickis och Linnéa på modemässan i Galleria Leo, pank o så. :) ska bli mysigt.


Imorgon, modernt - matte - HELG!




I know you want me.. you know i want ya.. nanaa.. rumba SIII.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar