lördag 2 januari 2010

2010

Det var en lång dag igår. Hämtade upp Johanna vid elvasnåret, åkte och hämtade dricka sen vidare till ikano där vi spenderade några timmar på smycken smink och kläder. Handlade mat till kvällen och åkte sedan och solade. När vi kom hem till Johanna började vi fixa med naglarna, dukade lite och inväntade Sofie och Sophia när vi började fixa oss. Kurre kom förbi ett tag också.. Lagade mat, kyckling och pommes. Det bler ju gööör gott, behöver inte va klass på maten. Bara det blir gott. :) Förfestade och hade det mys, planerade att dra på en fest i Johannelund sedan vidare till Hjulsbro. Tyvärr kom vi inte ifrån Johannelund senare sen, omöjligt att få tag i taxi. Att vi kunnat ta bussen kom vi på idag. Det var helt okej där iaf, jag sjöng mest kareoke. Efter tolvslaget började det balla ur och jag har nog aldrig blivit så förnedrad i hela mitt liv. Ibland undrar jag hur människor uppfostras. Skaffa hjälp snälla..
Gick hem till Johanna och somnade under en filt i hennes soffa. Väldigt skönt faktiskt.

Idag har vi skrattat åt gårdagen, ätit vitlöksbröd, mcd och pizza. Tjockt? Nejnej, det är 1 januari, vad ska man förvänta sig. Kollat på film, fick stå ut när Johanna ville se Harry Potter, fyfan. :P


Nu är klockan snart halv ett, jag ligger nyduschad och insmord under täcket och kollar lite tv. Fyfan så skönt det var att duscha av sig allt!! Måste sova snart, imorgon väntas jobb igen klockan 8.00 - 18.15, sedan åker jag raka vägen till Jessica där resten av tjejerna väntar. Ska laga taco och ha det mys en sista gång alla är tillsammans innan Linnéa åker till Asien. Den jäkeln.. :) ska bli mysigt.
Som sagt.. godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar