tisdag 26 januari 2010

Trött.

Fy tusan så långa tisdagar är. 8.15 - 17.00. Liiite skönt att vi fick sluta aningen tidigare men gjorde iof inte speciellt stor skillnad. Ikväll har jag gjort årets första läxa. Samtidigt som jag kollar So you think you can dance och slappat framför face och msn. Asbra kombination! Klar nu så. :)
Att skriva ut känns ju mindre populärt nu när alla gått och lagt sig, jaja. Det får hinnas med imorgon. Imorgon slutar vi vid tolv vilket är väldigt skönt! Ska träna lite till PA:t efter skolan. Hoppas det går bra! Känns så segt med det just nu. Jaja.. som sagt. Inte kommit igång än!!


Jag har iaf gjort en väldigt god gärning! Fixat balpartner till Johanna! ;D Stolt är jag och väldigt glad. Synd att jag inte satt mig själv i första hand bara, för jag står fortfarande själv och är på jakt. Fy så hemskt att det skulle bli så svårt. Himla jobbigt att alla kompisarna gick ut förra året, känner inga 91er? Jaja, hoppas det dyker upp någon.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig tror jag, otroligt trött och huvudvärk på det också, Gott! Sen gör min näsa och mina bihålor ont också. Plus att min högre halsmandel har växt och gör ont. Bara för att få ut liiiite klagomål. Kul att det ska bli kallt inatt igen också, storm lixom. GE MIG SOMMAR NU!!


Lite bilder från lördags. Älskar kvalitén.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar