söndag 24 januari 2010

Och en hel vecka har nästan gått förbi igen. Att uppdatera här är inte lika roligt längre, eller är det för jag aldrig har tid? Inte sovit hemma på en vecka så det förklarar väl saken.
Veckan har flytit på iaf, orkar inte säga mycket mer om den. Känner inte riktigt att jag kommit in i skolan än men det kommer. Annars har jag varit på bio, bakat cookies som blev gudomligt lyckade, haft studiedagar, varit på stan x antal gånger, partajjat.

Igår var det 20årsfest för Lickis och Patricia med 50-tal tema. Jag var raggare, försökte iaf. Det var väl en okej kväll. Kändes som det blev väldigt uppdelat, man umgicks mest med de man redan kände osv. Sen har jag mått bättre också iof. Tråkigt att många drog väldigt tidigt också, men vi dansade och sjöng på. Alltid lika kul! =D Jag fick för mig att slå sönder en ballong som satt på en vägg. Behövde givetvis hoppa för mina klackar räckte inte till. På något sätt så misslyckades jag och råkade istället slå på något så e hylla som satt fast i väggen föll ner. På mig. På min näsa. Jag flyger bakåt såklart och Lilje skriker oroligt. Känner sedan att det rinner något mot munnen och Lilje skriker näsbloood! Springer till toan och jag kunde inte sluta skratta. Fy tusan, länge sedan jag såg så mycket blod. Eftersom jag aldrig haft näsblod förut så tyckte jag mest att det var roligt. Herreminjö.
Idag gör den fruktansvärt ont! Den är jäkligt öm och svullen, Matilda i ett nötskal.

Nu är jag nyduschad, inpackning osv så känner mig någorlunda fräsh igen. Ska klä på mig lite och färga mammas hår. Sen ska jag se om det finns något käk eller om jag väntar tills kvällen. :)
Johan Falk ikväll igen.


Bilder kommer väl när mina kära vänner orkar skicka. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar