lördag 16 januari 2010

Hemmakväll.

Igår hade vi modernt för första gången på väldigt länge, det var så jävla jobbigt! Fyfasen så mycket man tappar när det är lov, men det var väldigt skönt att svettas lite och känna musklerna som gått på semester.

Fredagskvällen bjöd på fest. LinneaBlondy fyllde 20 så jag och Sofie åkte dit. Josse var där och en del andra kända ansikten. Mys! Sedan for vi till staden och gick till Pitch. Jag förstår inte varför jag går iväg för mig själv hela tiden? Var ensam alldeles för ofta och det var ju smockfullt så inte jätte lätt att hitta sina kära. Men det var en kul kväll! :D bra drag.

Idag har jag aldrig mått sämre. Dunkade huvud, illamående, hungrig, trött. Åt frukost.. försökte må bättre med litervis vatten men nej. Drog täcket över huvudet och sov bort hela dagen. Lagom till jag vaknade kom mamma hem med pizza. :)
Nu mår jag bra men är sjukt trött. Orkar visst inte göra något ikväll, jobb väntar imorgon hela dagen så det blir lugnt med film eller något.
Jag har kommit på en väldigt rolig grej. Att alltid göra en filmsnutt under partykvällarna. Jag skrattar lika mycket varje gång. Sjukt kul! =D

Matilda - Fast, jag trodde jag skulle ta kort. Men nu tar jag fiiilm. Eeeeh, gör film. Sofie posar framför spegeln.
Sofie - Är det kort nu?
Återgår till posen. Matilda - Fniss, ne det för fortfarande film.
Asgarv.
Matilda - Hej då hej.

SÅ mycket roligare att se än att läsa. :D
Detta är bara ett av många exempel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar