måndag 18 januari 2010

Dag på stan.

Hade bara en lektion idag, iv-valet. Väldigt skönt! Det nya schemat började idag, alltså mitt nya indval, vet faktiskt inte ens vad kursen heter? Men det är iaf bara dans som har möjligheten att gå det och det är tvåor och treor tillsammans. Idag sattvi iaf bara och snacka och försökte lära känna varandra lite. Segt..

När jag kom hem åt jag frukost och sedan kom Johanna. Vi traskade iväg till stan och fastnade där bland alla reaunderkläder. =D svårt att motstå alla bra priser faktiskt. Lagom till halv fyra kom Josse och Jessica och vi fortsatte kolla lite tills lördag. Lickis och Patricias 50-tal/raggare/pinuppa fest! Jag är så taggad!! Även fast jag inte riktigt vet vad jag ska ha på mig.. Köpte litegrann på stan iaf.


Nu vill jag ta en nap.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar