måndag 11 januari 2010

Det känns som jag aldrig är hemma längre, man kommer hem några timmar sen drar man iväg igen. Jag klagar inte men mamma och jag saknar varann lite. :)

I torsdags mötte jag Josse, Linnea och Sabah på 55an för några öl, många. Det var jättetrevligt! Ser fram emot alla bilder vi tog. :P Vi gick senare vidare till Platå. Där har jag inte varit på hur länge som helst, höstas eller något. Men det var bra där med, vi dansade, sjöng och drack gott. :) Träffade lite mer folk senare och umgicks med de resten av kvällen efter brudarna lämnat mig för kebab. ;D lyckad kväll!

Fredagen var hur lugn som helst. Var hos Sebbe hela dagen, lagade mat och kollade på film. Gangs of New York, som aldrig tog slut? Sov max fyra timmar innan det var dags för jobb klockan 8. Vilken förbannad kyla, tacka gudarna för världens snällaste pappa som skjutsar mig till ödsliga Mjölby. Det gick bra på jobbet, segt vare som vanligt och jag kände hur mer och mer irriterad jag blev på kunderna. Varför? De pratar tyst, de viskar! De frågar dumma grejer, blir sura om de har fel. Ja men JAG driver inte denna butik, lägg inte över all skit på mig. Ibland tycker jag att man ska uppskatta varann lite mer, jag också. :P

Lördagskvällen drog jag, Johanna och Sophia till 55an på en öl innan vi gick vidare till Pitch. Det var en braaa kväll där mer. Satt i bebisstolar, dansade, träffade Hanna som glassat i Thai sen innan jullovet, träffade många kända ansikten. Det var mys!

Igår var det söndag och hela familjen kom hit för att de nyblivna föräldrarna skulle hälsa på. Vi åt god mat och fick mysa med lilleman. Och äntligen hade de bestämt sig för namnen!
Alfons Edvin Bellman Landerholm.
Hur fin kille som helst!! Jag är inte van med en liten karl att kela med. Låter lite konstigt men ja, van vid mina småtjejer. :D Nu pratar jag om syskonbarn! Iaf, han var en riktigt sötnos. Smälter bara jag tänker på'n. Hade glömt hur små de små liven är, fyra dagar gammal lixom. :) Ska bli riktigt roligt att se honom växa upp. <3

Idag började skolan, fuck off säger jag bara!! Det var bajs segt, jätte osäriöst på teatern, sen håltimma i två timmar. resulterade i att jag gick hem. Bra första dag. Imorgon tar vi nya tag! Dans hela dagen, uj.. men ska bli skönt att börja med träningen igen. Julen gör en feeeet.


Bilder kommer! Mobilen har jag glömt hos Sebbe och digitalkameran är inte hemma. It will come. :)
Btw såg jag även förut att våran streetgrupp inte finns längre? Har de tagit bort den helt eller? Jag ska förmodligen anmäla mig igen men på vilken? Aja, det löser sig väl nog. Nu ska jag ut igen, hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar