tisdag 5 januari 2010

Hanna!

Det är väldigt skönt att sova ut! I måndags sov jag lagom till jag skulle till jobbet, halv två. Det gick la bra att jobba. Mitt "fan" har klippt sig. Efter jobbet skulle jag åka och göra det roligaste som finns, tanka. (Finns det något jobbigare?) Ja det gör det nog, men jag som inte är så jätte van vid det tycker inte om det alls. Sen denna gång skulle jag prova med kort. Hur fan går det till?!?! Trycker in kortet, slår in kod, tanknummer osv, ska börja tanka men det bara piper. Försöker om och om igen men samma sak händer och någon bensin kommer det ju inte. Gav upp till slut, känner mig väldigt dum. :P
Åkte till Johanna iaf för att hämta lite grejer, vi slappade lite och kollade på Paradise Hotel. Fyfan vilket roligt program! :D Slutar med att alla tjuter, haha. Det är ett spel!! Vad tror ni? Aja, underhållande var det iaf..På hemvägen skulle jag försöka tanka igen, men samma sak hände ju där. Hur komplicerat måste det vara?

Drömde sjuk mardröm inatt. Först var det som en film, en dotter var på flykt efter att hennes föräldrar blivit skjutna. Sen började hon döda folk, med en nagelsax osv. Sen var jag den tjejen. :/ Dödade alla som kom i min väg, hade en vit labrador som dödade en. :S Knas det kan bli.. Sen var vi ett gäng och skulle ju försöka gömma liken. Jag vill inte åka i fängelse! Jag är bara 19, jag ska ju ut o resa efter skolan!! Fick panik, slutade med att Josse och Lickis satte på sig sopsäckar och la sig i Jessicas bagage på bilen. Haha va? Det var skönt att vakna iaf och veta att man är en laglig person! :D

Varit på lunch hos pappa idag, nu är jag hemma och lyssnar på massa gamla skivor. Just nu spelar teenage dirtbag (?) eller vad den heter. Nyss var making my way down town, walking fast.. nana. Minnen! :DSnart kommer Moa och Lisa hit, de ska sova här. Blir väl att leka och mysa till det rejält då innan jag ska iväg på andra äventyr. :)


Och idag är det min namnsdag! Matilda Hanna Kristina.. deni.
Hejsvej.

1 kommentar: