torsdag 28 januari 2010

Oboy!

Tiden går fort när man har roligt. Nu är det inte lika roligt längre.. men livet går vidare.

Idag kom vi igång med PA:t igen, och det gick skitbra! Vad har vi gått runt och nojat om det här för. Våran såkallade tidningsdans. :D det var roligt. På danslektionen körde vi jätte sköna övningar igen, man blir så lugn! Snack om att börja yoga kom på tal och det vore inte fel.

Så fort jag kom hem började jag plocka här hemma, även plockat ur och in i diskmaskinen. Bara för att min mamma är så söt. Ikväll ska jag ta tag i min matdag jag har en gång i veckan och bjuda på lite taco. Stina kommer även förbi, mys. Ikväll blir det en hemmakväll.. dagarna blir färre.


Sitter och dricker oboy och kollar på topmodel, det är alltid gott. Förut drack man oboy vaarje dag, säkert flera gånger. Nu blir det allt för sällan, men gott är det fortfarande. :)
Jag och Johanna när vi käka lite här igår kom ju att tänka på den där gamla oboyreklamen. en tog mjökl, en tog oboy. :D fiiiiina minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar