måndag 18 januari 2010

Min nap fick jag och det var väldigt skönt! Vaknar av att mamma rusar in i rummet: Hade inte du en tid att passa?
Och där försvann den djupa sömnen. :P hoppade upp och ner på golvet och försökte hitta ett paket som skulle ligga där. Sträkte mig jääätte långt men hitta inget. Sen vaknade jag helt, så sjukt man kan beté sig när man är yrvaken.

Ikväll ser det ut att bli bio. Ska se Snabba Cash med Sebbe, Bergström och Timman. Hört rätt dåliga ord om den men jag hoppas den ska vara värd att se iaf. Annars är ju inte Joel Kinnaman så jobbig att kolla på. ;P
Studiedag imorgon och på onsdag och det ska spenderas med sooovmornar! Mums.
Måste förmodligen pipa förbi stan imorgon eller någon annan gång i veckan igen. Need to find outfit till lördag.


Nu måste jag piggna till! Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar