söndag 3 januari 2010

Hazzard.

Har ju missat säga att vi skaffat ny bil, eller? Det har vi iaf, en liten större, och röd. Fick prova den för första gången på nyår, och det gick sådär. Det tar ett tag innan jag kommer in i förändringar. Men nu, åkte till och från jobbet igår, så kan jag. :D
Hos Jessica satte vi igång med maten direkt, taco. Sinnesjukt god maträtt, kommer man nånsin tröttna? Nej. Sedan blev det lite paket till Linnéa och spelade spel och åt naturgodis. Var mysigt, kelade med kissarna men kände av i mina ögon. Inte okej! Vägrar acceptera att jag är liiiite djurallergiker. Vid halvtolvsnåret var vi väääldigt trötta, skjutsade hem Josse och Linnéa, börnade runt och var lagom tuffa. Ae..

Idag var det hazzard hos pappa med hela familjen. Elisabeths vatten hade gått, iaf lite! Men senare på sjukan sa de att det inte var dags. Men det närmar siiiig. :) Vi åt iaf lite mat sedan satte vi igång och spela. Jag brukar ha turen med mig på detta men idag gick det väl sådär. Kom hem med lagom bra grejer iaf. :) Det var myspys som alltid.
Här hemma har helvetet brutit lös. Mamma är väl uttråkad eller något, hon har iaf tagit UPP alla kartonger vi äger med massa gammalt. Teckningar, slöjdgrejer, leksaker, ja allt man kan tänka sig. Såg ut som en liten affär här hemma. Så väl hemma började jag rensa och hittade lite söta teckningar faktiskt. Min stavning var på topp som.. sjuåring? Til mama på mårtsdag. =D
Slutade med att jag decka i soffan.. drömde (igen) om Milo. Den här gången låg vi hemma här, i min säng och sov. Sängen var möblerad på andra viset, som när han fortf. bodde här. Och han låg i min famn och sov så djupt, sträckte på sig så som han brukade. Jag tänkte, im in heaven. Sen, vad gör han här? Har jag kidnappat honom? Sen försvann han, då blev jag frustrerad och sa till mamma, Milo har varit här1 Vart är han?! Hitta han NU!
Usch, inget kul att vakna sen. Det gör fortfarande så jävla ont i hjärtat, vill hälsa på han snart. Vet att han har det bra och det glädjer mig, och att han älskar snö. :)

Imorgon ska jag jobba kväll igen. Annars inget mer planerat. Detta jullov får fan sätta lite fart nu sista veckan tycker jag.



Fyndade ett par skor i torsdags.

Nyfixade naglar at new years eve.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar