torsdag 15 april 2010

Changing plans.

Inget ovanligt i Matildas liv att det aldrig blir som man tänkt sig.
Det gick jätte bra på musikalen idag, alla börjar komma in i det perfekt nu. Saknas dock litegranna men, det löser sig! Kom på att det var våran sista lektion!! Panik fan. På söndag flyttar vi in på Forumteatern och tränar där söndag - tisdag. Sen premiär på onsdag, ska bli jäkligt spännande och kul! :)
På Kattas Esvlektion var det lika kul som vanligt, jag kommer sakna henne och hennes lektioner så sjukt mycket. Hennes koreografier v . Började med att värma upp med reaggaton. Så jäkla kul!

Efter skolan blev det ingen träning, gick hem och la mig i bikini och solade/somnade på balkongen. Sedan skulle vi köpa presenter till Linnéa så spenderade kvällen på Ikano med Josse och Lickis istället. Gjorde av med mer pengar än jag trodde. Ett par jeansshorts, en bustier, ett par örhängen. Sen massa presenter såklart. ;)


En gammal bild från en av våra shopping dagar.


SKA inviga mina rosa vårklackisar på lördag! Måste. Vill.
Nu måste jag hitta flera outfits till musikalen och mina två roller.
Vilka kommer? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar