måndag 19 april 2010

Rep.

Det var en jätte bra lördagkväll! Efter jobbet gick jag, Johanna och Hanna till Saga och kollade på Sofie´s dansuppvisning, jätte duktiga! Sedan for jag hem och fixade mig innan vi alla fem sågs hos Linnéa. Åt morötteR/gurka/chips med dipp, choklad och drack vin innan vi åkte till stan för att käka middag på Afrodite. Hade det jätte trevlig där, bestämde oss för att åka tillbaka till Linnéa och fortsätta förfesten. Alltså Spice Girls och gamla godingar som Främling är ju SÅ bra då, tycker iaf jag! :D Och kul var vad vi hade också! Martin kom hem med sina vänner ett tag innan jag åkte ner till Pitch och mötte Hanna och Malin. Jätte rolig kväll! Träffade så många trevliga gamla nya bekanta. Plusplusplus! :)

Söndag, musikalrep. Lång dag, men det gick bra.
Idag, musikalrep. Var klara vid fem, solade och nu är jag hemma. Jag kommer sakna de här dagarna, det vet jag. Vi har så himla roligt tillsammans, men man blir väldigt utmattad också. Här hemma hör jag nån spy på toa, fyfan!! Hata magsjuka, stängt in mig i mitt rum nu och nu kom mamma in med mat, hemmagjord pizza.
Nu ska jag äta och kolla Vänner.

Bilder har jag inga, eller. Orkar bara inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar