torsdag 8 april 2010

Torsdag!

Ja igår var ingen bra dag, dåliga nyheter, åka tåg till och från jobbet, ont i kroppen, missa träningen (hur är det möjligt att det inte finns tid eller ork på två veckor? Är jag inte upptagen är jag sjuk, fuck off.) När jag är trött, blir jag sjukt sur. Och det var det jag var också. Idag har det varit bättre. Jag var inte alltför trött imorse när jag började vid sju. Blev att plocka till en början, sedan kassan och tävtta pantrummet. DISCUSTING! Ändå tycker jag att det varit en bra dag. Jag har varit jätteglad (vid vissa undantag) och känt som jag fått några sura kunder dra på smilbanden ändå. :) EN grej ska alla som handlar ha en jävligt klar sak över. Vi har inte långa armar! Framförallt inte Matilda Öberg! Blir så jävla fuckingfaaaan irriterad på människor med dinosauriearmar (som Marcus uttryckte det igår) som förväntar sig att vi har armar som kranar som lätt kan lämna växeln i handen. NEJ, DET GÖR ASONT I RYGGEN! Sånt där stör jag mig fan på, annars äre bara bra! =D
Gamla gubbar o tanter är ju det goaste som finns.

Hade planer att sola eftet jobbet men det orkades inte med, nahe? Usch, tråkigt det är att inte ha några krafter. Somnade en liten stund och vakna av SophiaNegroWoman. Ikväll är det torsdag och det är lov, alltså är det krök! Längtat efter denna dag, se om Sliver är sig likt. Alla verkar ha hittat dit åp torsdagar nu. Men vi vet ju att vi starta trenden. :) Faktiskt! Till en början blir det iaf förfest i Lambohov hos några kompisar till Sophia. Nu ska jag hoppa in i en varm dusch för man är ju så frusen när man är nyvaken!


Ligan ikväll. Vi ska gå ut såhär alltså?

PUSS OCH HEJ :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar