söndag 25 april 2010

Never forget.

Så jävla trött!

Vill bara skriva några rader för att inte glömma hur otroligt roligt vi har haft den här veckan. Vi har kommit varandra så sjukt nära och det har innehållit blod svett och tårar, bokstavligt! Onsdagkväll och torsdagsföreställningarna gick kanon! Sen blev man mindre nervös och för säker på nåt vis så det gick lite sämre. Men tusan så bra vi är. Klagar absolut inte, det vi har ådstakommit är jag jätte stolt över! Vi har utvecklats så himla mycket! Älskar er allihop! =D Kommer sakna detta jätte mycket, när vi stod och sjöng och fick applåderna en sista gång var det riktigt svårt att hålla tårarna inne. Men jag lyckades hålla igen tills bakom scenen. Sorgligt, men så himla roligt det har varit!

Utgång igår med de som kunde/ville. Var en jättemysig kväll, började på La'Scala sedan vidare till Pitch och sen var det bara jag och Johanna kvar, då gick vi till Platens. Cyklade hem vid fyra imorse, vaknar av dammsugaren idag. KUL!
Balträningen blev inställd, när Kim väl är hemma. Fy fan så arg!! Men inget o göra åt.. vi är la bäst ändå. :)


Nu kollar jag på Americas Best Dance Crew som jag gjort typ hela dagen. Är lite förälskad i D-Trix, Dominic. Fyfan så snygg och jävlar vad killen är grym! Men nu äre ny säsong så ska väl se om det finns nån annan att dreggla över.
CIAO!







http://www.youtube.com/watch?v=gXrCy7lgKkM
QUEST CREW! Kolla! Fy fan så jävla bra, det är vad jag ägnat min dag åt. YUM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar