fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Om man skulle ta och bli aktiv i bloggen igen? Kan ju ge det ett försök och se om jag lyckas..

Orkar man sammanfatta allt som hänt sen sist? Ae, det har innehållit skola, träningar, Ljunkans Salonger, uteliv, firat Lickis, shopping osv.
Jag började leta studentklänning på Nelly för någon månad sen, hittade en jätte fin, söt liten blåsa! Beställde den men den var inte lika bra på, tyvärr. Istället blev det att köpa två par skor. Ett par lite låga mede kilklack, och ett par som var så jäkla snygga! När jag fick hem de upptäckte jag att de var FEMTON centimeter höga! Jag blir 1,75 cm i de, så undrar jag. Var det ett onödigt köp, kommer jag någonsin (kunna) använda de? De är sjukt fina men det ser läskigt ut. Jag var längra än Sofie! :D Haha, jag vet inte.. ändå försent att skicka tillbaka de tror jag men. När kan man använda de?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar