torsdag 29 april 2010

Skön vecka.

Den här veckan kan jag inte klaga på.
I måndags hade vi iv-val, tre timmars hål sen naturkunskap där vi ändå bara leker med mobilerna och pratar med varann. Läraren är s t ö r d. Blir så irriterad på såna lärare som pratar för döva öron, som inte visar från start att han kräver respekt, som inte kan lära ut på ett sett som fungerar och gör att man lär sig något. Personlighet är så jävla viktigt för att bli lärare!
På kvällen hade jag street, kan inte vara med på uppvisningen detta år, känns jätte tråkigt. Första anledningen var Alfons dopgudstjänst. Men nu kan jag inte gå på det heller längre. Jätte ledsen för det. :( Måste gå på balträning när Kim för en gång skull är hemma. Usch så surt.
I tisdags var det balett, hundra år sen. Sedan jazz, hundra år sen, sedan naturkunskap igen. Gissa vad vi gjorde då?
På kvällen träffade jag tjejerna, vi åkte ut till Lickis och Björns nya hus ute i Tostebo. Gud så mysigt! Jätte fint hus, jag blev sugen på att flytta direkt. Träffade ju även lilla Holly som inte är så liten längre. Gudars så de växer. :)
Vi lagade pizza, bakade torr kladdkaka och skrattade i stort sett hela kvällen. Hade saknat er.
Holly!




I onsdags var jag ledig, gjorde absolut ingenting. Jätte skönt faktiskt, lite uttråkande bara. Idag är det torsdag och min älskade mor fyller år idag. GRATTIS! Jag skrev/gjorde en liten lapp till henne inatt och la på köksbordet. :)
Idag har vi bara en lektion. Estetisk verksamhet, med Tesse nu. Boring. Efter det får jag se om jag följer med Linnéa och tränar. Haft sån jäkla mensvärk och sånt suger ju appung. Ikväll ska jag och hennes karl Martin träna balträning iaf, skönt att han ställer upp! :) Sedan hem för ikväll kommer massa gäster så ska vi fira morsan vår. <3


Inte så charmig bild. Jag i mammas knä i väntan på flyget till Korfu 07.



Tack Mattias för samtalet inatt. Har saknat våra timslånga pratstunder om nätterna. Saknat dig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar