måndag 12 april 2010

Sista lovet.

Det var en jätte trevlig kväll hemma hos Linnéa och Martin igår. Mycket blandat folk och en jävligt jobbig lek. Men rolig! =D Kvällens bästa var på toan med Josse och Agnes och jag ramlar i baklaret. FY FAN vad ont det gjorde men så hjälp så vi skrattade. Träningsvärk i magen idag och svanskotan är så öm att det gör ont bara jag ligger i min säng. Illa, men så värt det! ;D
Några st åkte vi taxi in till stan senare och gick till Pitch. Det var okej där, börjar tycka att den krogen är sjukt tråkig nu förtiden. Linköping måste komma med något nytt!
Frågade polisen om skjuts hem och det tackar vi för! Även sjuk träningsvärk i armarna efter masken! Förstod inte först varför jag hade så ont men now i know.

Sov till tre idag, skönt! Ikväll har vi varit i skolan och tränat på musikalen. De sista timmarna på sitt sista lov, jaja. Det var rätt kul iaf när alla blev övertrötta. ;)


HAHA! Kollade igenom mobilen nu och såg att jag spelade in en film igår. På en anka i badrummet som hade en inbyggd radio. Pratade lite med den och sa att den var söt. Härligt Matilda, stabil tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar