måndag 5 april 2010

Helgen var super!

Fredagen bjöd på klassfest i Kvarterslokalen i Tallboda. Det var jätte trevligt! Vi lekte massa nya roliga lekar, åt mat, sjöng och partajjade! Mot slutet var vi inte så många kvar men jag, Sofie, Sophia och Johanna åkte in till stan till Pitch där vi röjde resten av kvällen. Det var jätte trevligt!
Johanna och Sophia följde med hem till mig efter vi kikat förbi en efterfest och asgarvar i trapphuset.
"Det är inte negrerna som luktar, det är soperna." "MR STERNER!"
Haha det var jäkla roligt. Väl hemma hos mig skulle vi käka mellis klockan 5 på morgonen så in med rost och allt vad det innebär. Madrassen skulle ut på golvet också. (y) Gick jätte bra.




Lördagen slappade vi gärnet, låg tre degiga bullar på varandra i min säng och kollade på tv halva dagen, gjorde mat. Till kvällen träffade jag Josse, Linnéa, Lickis och Jessica som vi åkte hem till. Dags att fira hennes 20-årsdag! Vi förfestade lite och hade vårkänslor innan vi tog bussen in till stan för att käka middag på Plaza. Fy fan så gott det var! Beställde en pasta rätt med fläsk och oxfilé. Mums! Mycket mätta och belåtna gick vi till 55an där vi träffade gamla klasskamrater, as mys. <3 Efter några timmar där gick vi vidare till Pitch och hade det väldans trevligt där med! Dansade, träffade folk och hade det bara jävligt kul! =D




Idag har hela familjen varit här, plus respektiv och kids, och firat påsk. Påskmat äter vi väl inte men det fanns massa annat gott! Har haft det jätte mysigt, länge sen jag träffa kidsen och lille Alfons som växt jätte mycket. Godis, handcreme och en femhunka hitta min i påskägget. Love yooou <3
Somnade när alla hade gått och sov till åtta så vi får se hur mycket jag kan sova inatt.
Imorgon ska vi till mormor och morfar.

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar