onsdag 7 april 2010

Lov / jobb.

Från måndagskväll till nu har kidsen sovit hos oss. Tisdagen spenderade jag på jobbet 7.00 - 16.15, var skapligt trött när jag kom hem så vi tog det bara lugnt och kollade på film. Eva och Adam faktiskt. :) Tobbe är ju så jävla skön!
Idag har jag jobbat 7.00 - 14.30, idag kändes det REJÄLT i benen. Står ju hela dagarna. Träffade två riktigt söta kunder idag! En äldre dan köpte en stor toblerone och säger.
Hon - Ja jag hade tänkt att köpa en liten men det fick bli en stor.
Jag - Ja men stor är ju lika bra.
Hon - Jag läste om en så himla god efterrätt med toblerone och päron.
Jag - Ooh, det låter ju jätte gott!
Hon - Ja, visst! Nästan som chokladfudge.
Så stog vi där och dreggla ett tag.. Hon - Inte så nyttigt kanske men..
Jag - Man måste få unna sig ibland!
Hon - Ja livet är kort!
Jag - Hehe.. piiiinsatm (hon var närmare 80-90 skulle jag tro)
Hon - Ja inte för dig förstås.
Jag - Ne det får vi hoppas ! Jätte söt liten tant. Blev så ledsen när hon sa att hennes liv var kort.
Sen en annan, en kvinna denna gång. Lite äldre iof men inte så farligt.
Hon - Lova att inte skratta åt min godispåse!
Jag - Haha nehe okej. Tar tag i den och den väger typ ingenting.
Hon - Vad kosta den.. blablabla. Jag är så sugen!! Sugen hela tiden på något.
Jag - Jag vet hur det är!
Hon - Jag har ju slutat röka nu vetdu, det är så svååårt. Är sugen hela tiden, måste hålla mig sysselsatt. Drömmer om att jag röker (visar med kroppsråk). Haha hon var jätte söt. Stod där och prata om hennes sugenheter ett bra tag.

Nu är jag d ö d! Så sjukt trött, men ingen tid att vila. Skulle ju GÅ från rese med TVÅ cyklar när jag kom hem från jobbet. Ja ni hörde rätt, tåg både dit och hem, sjuuut miiiig. Jaja.. Nu ringde iag jobbet igen och behövde mig 7.00 - 16.00. Fyfan vad jag ville säga nej där, men ne. Fuck it, kör bara. Pengar behövs så lite som jag jobbat på senaste. Snart ska jag iväg till pappa också, vill bara ta en nap !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan vad tjurig jag blir när jag inte får mina napizar. Usch, inte på humör nånstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar