onsdag 14 april 2010

Våren är här!

Vilken underbar dag!! Balett och nutida konst i skolan, resten av dagen spenderade jag och Johanna på min balkong med macka och vattenflarra. Så otroligt varmt! Slutade med att vi solade i nästan bara underkläder. Väldigt underbart! Slumrade även till, sedan blev det en dusch och Hanna tittade förbi. Vi tre gick till 55an och tog ett par öl i steket. Hade jätte mysigt, invigde våren på väldigt bra sätt! :)




Ikväll har jag varit hos Linnéa med resten av chicksen. Övertrötthet säger jag bara, idioter är ni. ;)
Josse - Men vad äter ni hemma då?
Jag - Nee men typ, fisk, linssoppa, rödbättor, spätta!
Josse (kramar om mitt huvud) - Men då borde ju du vara jätte smart!
Tack gumman. :)

Imorgon blir det skola - träning - balträning (med Johanna).


NATTI.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar