torsdag 26 november 2009

Ah tja.

Irriterande när man skrivit hur mycket som helst så fuckar datorn ur.! Aja, bara att börja om.

Tog sprutan i måndags och det var inget farligt alls. Men fy vad seg man blev, kände mig helt utmattad under kvällen. Bajkade ändå iväg till träningen.. nästa lektion ska vi ha annan lärare igen. Lite dåligt tycker jag, men kul att blanda lite stilar.. aja, saknar min lickis.
Studiedag på tisdagen. Jag och Johanna hängde på hennes pappa upp till Stockholm som skulle på jobb. Tidigt, fruktansvärt ont i armen.. men fram kom vi. Från klockan 12 - 19 knallade vi runt. Ja, det kändes en hel del i kroppen, fy vad vi gnällde. :P haha. Mådde verkligen sämst. Shopping blev det iaf! Och alltså?! Jag skulle betala ett par skor på skopunkten, och alla vet ju att tar man fler än ett par blir det massa rabatter osv. Tar man två får man den billigaste för halva priset. Står och ska betala, då kommer det fram en kvinna och frågar om jag kan betala för hennes också. Så hon fick rabatt. Vad är det lixom?!!? Så gör man väl ändå inte, jag tjänade ingenting på det och försökte få det sagt men kvinnan kunde ju för fan knappt svenska så jag fick göra en ful gärning där. Hm!
Vid sju fick vi äntligen sätta oss och ta våran kalla. Det var en riktigt rolig dag, skönt att komma bort från Linköping. På vägen hem blev jag svindålig, hostig o halsen var på rethumör. Och min kropp ska vi inte ens tala om, smääärtaaaa !
Onsdag, studiedag igen. Träffade klassen och tränade till uppvisningen som är om en vecka exakt. Lååång men väldigt behövlig dag. ;)
Lagade mat med Sebban och Bergström på kvällen, potatisgratäng och fläskfilé. Deni!
- Ja det är ju bara så att det är en kåt jävel vi snackar om.
Älskar GW. <3

Today, Thursday. Började med religionsprov. Som jag pluggat till, och gjorde! Ah jag skiter it, jag är stolt! :) Och det kääänns som det borde bli ett G på det, hoppas! Sedan hade vi eos och började träna på våra vackra stämmor. Efter skolan gick jag och solade.. vet inte om det är för jag blivit småsjuk men fy fan så blek jag känner mig. Ge mig sol och strand!

Nu kollar jag på Biggest Loser, blir så sugen på att träna varje gång man ser på det. Ikväll ska jag till Sebastian, jag lär somna. Minns inte när jag tog en älskande nap sist. Imorgon är det uppdansning hela förmiddagen, sen slutar jag. Ska färga håret på syster sen ska vi gå på stan en sväng. På kvällen ska jag träffa brudarna hemma hos Lickis. Dricka glögg och julmysa litegranna.. kanske ta någon öl. :) ska bli mysigt.
Lördag fyller Mois 10, blir kalas. På kvällen blir det nog Platå, tjat om muckfest.. får se vart vi hamnar. Söndag 1 advent och syster blir 21.. så blir att gå dit och fira. :)


Nu ska jag sätta lite smink i mitt fejs. Oj vad klockan har gått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar