söndag 29 november 2009

Grattis käre syster.

Jag spelade Wii för första gången igår! Bowling, lite svårt att få iväg klotet ibland men fy så kul.. Firade Moa med fika och kurragömma, fart påt!
På kvällen åkte jag och Hanna till Johanna, förfestade med Galenpanna och Våghals. "Im nasty" haha mycket rolig förkväll! Sedan åkte vi in till Pitch och där fortsatte kvällen i samma spår, det var kanon! INGET slår det som hände innan jag och Johanna skulle knalla hem. :D Ja, alla som har sett DarinFans på youtube lär förstå så kul det är. Vi älskar den filmen iaf och garvar ihjäl oss varje gång vi ser det, går alltid runt och citerar massa därifrån och det är alltid kul! Iaf, några personer från Norrland kommer fram och snackar lite. Frågar om vi vill följa med på efterfest men vi tackar nej för tredje gången på två minuter.? Då säger han (precis som från filmen) : Men varför då? VI DOG!!! Jävlar vad vi skrattade, kunde inte stå.. haha jag kan inte låta bli nära jag tänker på det. Årets bästa!

Snälla se själva. http://www.youtube.com/watch?v=o9BTVOGwEng

Vi började gå hemåt, men så såg vi några taxichaffuörer vi trodde vi kände igen. Blev att dra till Statoil o käka, tänkt o dra o eftefesta men nej.. Åkte hem och somnade istället.
Det var en riktigt kul kväll. Men Vafförå?!


Idag fyller Stina 21 år, grattis sisssss. Varit där hela dagen, efter släkten dragit började vi skriva önskelister och de flesta fucka ur. Slutade med att jag ramlade av stolen, toppen. Bra jobbat grabbar!
Nu har jag precis tömt chokladkalendern, vem orkar vänta? Ska se om jag orkar ta mig ut o hitta på nåt eller om jag stannar hemma och sover tidigt.


Glad första advent hörni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar