torsdag 5 november 2009

Torsdag kväll.. lill-lördag.

Det känns i benen, jag vill ut!

I onsdags kom Johanna hit, vi åt frukost och drog till stan. Lämnade tillbaka liten present, skrattade åt hår. Eller var det ett pannband? Eller en mössa? Haha, ja kul var det iaf..
Gick hem och skulle laga mat här sen, slutade med att hon slingade mitt hår och åt mackor. Nästa gång ska jag fan blondera mig! Hela !! Hör och häpna.. men jag är trött på att inte känna mig nöjd. Duger gör det väl..
Onsdagskvällen spenderades hos Mr Seb. Vi gick och handlade mat, pasta med typ.. gott var det iaf! Kollade på Marley and Me. Jobbig film jue!! Men fin.. somnade. Vaknade. Somnade. Kollade en dokumentär som var allt för svår att hänga med i. Somnade.
Sovmorgonar är icke fel ohnej.. :)

Ikväll har jag färgat mammas hår, äntligen fått lite ordning och reda i mitt rum och hittat massa grejer jag vill sälja. Linnen, tjocktröjor, skor. Maaassa man aldrig använder..
Nu kollar jag på Comedy Club.

Imorgon modernt, matte. Hem. Träffa Josse och Lickis och laga mat. På lördag åker vi 6.45 från Gripgatan mot Göteborg!! Jävlar så tidigt.. shopping hela dagen sen till kvällen hoppas jag på utgång!


Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar