söndag 22 november 2009

Sprite.

Hela dagen har jag bara drömt och tänkt på denna goda limedryck med bubblor. Oh! Ändå har jag inte orkat ta mig ut och köpa, irriterande!

Det gick bra att jobba igår, jag slapp sitta i kassan halva dagen och det var kul att göra nåt annat. Pyssla och organisera! Svarttanden kom men som tur var satt jag ju inte i kassan så kunde lätt gömma mig. Efter jobbet kom käre far och skjutsade hem mig, en tjatig jossan satt o vänta så det var bara att stressa gärnet och fara med henne till Björns 20årsfest.
Drag! Sedan Pitch och efterfest och hem. Jäääävlar vad roliga vi var, härligt! Bra kväll.

Idag har jag gjort taco, och latat mig. Tänkt på sprite och nu kollar jag på Shooter.

Ny vecka, nya tag.
Imorgon skola och träning. Ska ta sprutan imorgon i skolan! Lite läskigt..
Tisdag studiedag. Förmodligen stan med Josse eller Stockholm med Johanna.
Onsdag studiedag. Träna till Is This It?.
Sedan är det skola och annat som gäller. Lönehelg i helgen så får se om det blir något skojsigt där. Moa fyller 10 år på lördag så ska dit över dagen, Stina blir 21 på söndag så blir att kalasa lite även då. Mysigt.. första advent och grejer!


Nu ska jag fortsätta dricka mitt tråkiga vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar