onsdag 4 november 2009

Och så var det redan 4e november..

Klockan är 01.02 en tisdagnatt.. imorgon (nu) är det onsdag och vi har redan kommit in i november. Jävlar vad fort tiden går! Såhär fort gick det inte när man var liten?

Måndagen ägnades åt skolan, var någon pepp? Nej.. Lite övertrötthet på jazzen uppskattades, när alla står med byxorna över naveln när Tesse kommer in. Ae fy vad jag kommer att sakna skolan och klassen när man gått ut. Ångestattack..

Depp hela kvällen.. inte sugen på något. Streeten var äntligen efter en månads uppehåll, kanske därför jag inte hade något sug. Ångrar mig redan att jag inte gick.. fick ett intressant samtal under kvällen så svårt att slita sig.
Idag hade vi balett i Svarta lådan.. ingen som inte går på Ljunkan förstår väl vad det är. Men där hålls iaf inga balettlektioner så det var intressant. Öppet hus - balett - där inne imorgon.
Slutade 12.45, gick hem och duscha, käka och stack till jobbet.. var ovanligt trevlig mot allt folk idag. Det var kul..

No school for me tomorrow. Ska förbi en tandläkare i stan som har mitt legg, lämna tillbaka lite kläder, se om man hittar nått kul kanske. Någon som vill köpa en jätte fin tunika som användts en kväll? Jätte fin! Men passar inte mig.. Sedan ska jag till skolan på öppet hus till kvällen. Efter det ska jag till Sebastian som ska spela kock, det gillar vi.

Torsdag kanske jobb, fredag oklar. Lördag Barkaby (en outlet vid Gbg tror jag det låg) med mamma och mina systrar. Kvällen är oklar.. Söndag lunch hos pappa, fars dag. <3


Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar