måndag 9 november 2009

frömacka med vitlöksost och tomat

det är tamefan typ det godaste jag vet.. blev en liten kvällsmacka efter dansen ikväll. Var ju inte förra gången och denna gång var Daniel borta igen. Så vi hade Kristin från Da Flow, jävligt kul var det! Hade saknat det något sjukt..

I fredags lagade vi mat hos Lickis. Jag, Josse och Angelica herself.. Kroketter, kyckling, sallad och tzatsiki. Himleskt gott! Tjejsnack, chips och choklad hela kvällen. Kanon. <3

I lördags åkte vi hemifrån 06.30. Mamma och jag hämtade upp Stina och Andreas och sedan Sofie. Jag är, som kanske inte är jätte nytt, rätt trög. Och lokalsinnet som jag trodde hade har tydligen tagit en charter någonstans. Barkaby ligger iaf i Stockholm. Inte Göteborg! Hm.
Blev att glida runt där halva dagen iaf, kom hem med ett par jeans och ett par skor. Fruktansvärt snygga! Dock redan försötrda efter i lördags. Kanonkul! Jävla ågatan som ska byggas om sådär. Inget bra någonstans!
Iaf.. Jag, Lickis och Kero satt och förfestade lite i lördagskväll innan vi drog till 55an. Resten av kvällen spenderades på Pitch Black och det var en väääldigt lyckad kväll. =D nog om det .

I söndags var det Fars dag. Pappa bjöd på lunch så spenderade hela dagen där.. <3
Till kvällen åkte jag till Sebbe och kollade på Ensam mamma söker finalen bland annat! Chilldill..


Idag tog jag en sovmorgon, till halv tre. Gilla!
Drömde att jag fick sparken, varför?



Nu ska jag ta en varm dusch, puss hej.
FÖRESTEN, hur ändrar man klockan på bloggen? Den är nu 22.11 . . men står väl fyra på morgonen eller något. Aja, kan du hjälpa mig - gör det. Hej då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar