måndag 16 november 2009

Nap in my heart.

Börjar med hur underbart det var i lördags. Allt smakade som det skulle och vi hade det super mys. Jag fick ju även lite paket :) Ett par leggings, örhängen, trosor, smink och en jätte fin ram man kan sätta massa olka foton i. SÅ nöjd! =D Tack älsklingar.
Resten av kvällen träffade vi massa folk, gammalt och nytt. Blev med tvingad på efterfest med Johanna vid fyra snåret, ae jag ville hem redan då. Knallade mig hemåt och låg under täcket vid sex. Trevlig kväll ändå. :)

Idag har det varit en bra dag hittils. Eller började iof med bitch fight som det brukar göra i vår klass om inte alla får som de vill. Herregud, tur att jag iaf kan garva åt det! Istället för EosTeater hade vi iaf jazzlektionen. Hann även träna till impron efteråt, sen hade vi svenska sen fick vi sluta! Eftersom jazzen var på morgonen. Jätte skönt! Skulle slutat kvart i fem men slutade istället tre timmar tidigare. :) Tog en underbar nap när jag kom hem och nu har jag precis kollat klart på Project Runway. Ska värma lite mat, ikväll är det träning igen.


Ser inte fram emot nationella på onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar