fredag 13 november 2009

Sjupp.

Undrar om mina rubriker alltid kommer handla om det jag äter/dricker.

Veckan har rullat på och jag har varit väldigt seg i huvudet, migränen har kommit tillbaka flera gånger. Så fruktansvärt jobbigt!
I tisdags vare käk hos pappa, soppa och våfflor. Mys pys! Kvällen spenderades med Sebbe och Bergström, kollade på Paranomal Activity. En skräckfilm som typ ska vara såååå vidrig. Stor besvikelse! Visst var det obehagligt ibland men inte en enda hoppatill-situation.. aja. Sedan kollade vi på Gigaloo och han är bra. :)
Igår var det torsdag, bra dag! Efter skolan åkte jag och Stina till kidsen i Ljungsbro. Skulle vara lite barnvakt, det var ruuuligt. :) Sedan träffade jag Johanna och Sophia på Yngves, tog några öl sedan gick vi till Sliver. Det var aaaaas bra, fyfan vad jag älskar det stället. Vi är för bäst!

Idag har jag sovit, det tycker jag om. Varit och storhandlat med mamma och förberett rätt mycket tills imorgon faktiskt. :) Jag längtar massor!
Imorgon kommer mina fyra plinlgor hit, min tur att bli firad (a) . Alltså min tur att bjuda på trerätters. Det hoppas jag ska bli bra! =D Blir lite förfest här sedan drar vi oss mot Ågatan. Paket är också kul att få.. mihii. ^^


Ikväll händer visst inte mycket. Jag försöker hitta lite musik till PA:t men nee, det är inte lätt! Ska väl städa lite, kan ju inte se ut såhär när man får främmande! Får se om jag kanske orkar ta mig ut och hämta min cykel hos Lickis sen.. jaja. Annars blire jag och min sjupp här. (7up)



Fredagen den 13e. Än har jag inte haft så mycket otur.. vad jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar