fredag 20 november 2009

Då var vecka 47 snart förbi då..

Snart är det julafton, knappt en månad kvar! :) Jag älskar julen! All julmusik man hör överallt, julpynta, knäck och lussebullar. Tyvärr tror jag att jag kommit fram till att jag inte gullar julmust. :/ Det är ju faktiskt inte speciellt gott, smakar som svart vatten. Men men, det förstör inte min julkänsla får vi hoppas! :D Ser fram emot julafton med heeela familjen, massa paket o mys. :)

Jag gillar den här veckan faktiskt. I tisdagskväll såg jag äntligen nya filmen 2012! Gick på bio med Sebbe, Timman och Bergström. Och den var faktiskt bra, dock orkar jag inte jaga upp mig så förbannat. Enligt mayaindianerna så har ju "deras" 2012 redan varit så, om jag förstår detta rätt så lever vi fortfarande? Jaja, bra var den och det var mycket trevligt. :)
Den kära onsdagen, då var det nationellt prov. Varför vara så nervös? De ska bara kolla hur man ligger till men känns som alla förstorar upp det så förskräckligt. Men ja, nu är det gjort iaf och jag är så nojjig över mitt slut! Tror jag skrev några ord som inte existerar? Mindre bra :P Haha, får hoppas man får ett godkänt så är jag nöjd.
Det blev film och lite skumpa hos Sebbe under onsdagskvällen med Bergström också. Såg filmen Stread eller vad den hette. Någon med Ashton Kutcher, handlade princip bara om sex.

Torsdag var det bara en lektion, jobbade lite med PA:t innan, med betoning på lite! Det jobbiga ölsuget låg och lura under dagen.. Jag gick hem till Mattias på kvällen iaf, en gammal vän jag inte träffat på tok för länge. Såg jag mycket fram emot. :) Vi kollade på en film med Jim Carrey, bra att jag kommer ihåg skådespelarna iaf. Heehee, sen knallade vi ner till stan och gick till Ågatan (Yngves). Tog några öl, fick sällskap av Johanna också. Hade det sjukt trevligt! Många jävla skratt alltså, okännsliga jävlar. ;D Vi knallade vidare till Sliver sen och där var det trevligt som alltid på torsdagar. Träffade gammalt och nytt folk som alltid är lika kul.. Jag och Johanna gick hem efter en dissad kebab och åt mackor och drack juice istället! Så mycket godare lixom. ;)

Idag har vi en lektion, dans. Kristina mådde piss efter sprutan (jag blir inte alls mindre nervös!!) så vi gick mest igenom allt muntligt. Sedan hade jag utvecklingsamtal, det gick jätte bra. Det är så kul att höra att de hoppas och tror på en. Att man utvecklas och allt där till, mindre kul att prata om de teoretiska ämnena så därför slutar vi tänka på de. :)
Jag slocknade när jag kom hem, det var väldigt mörkt och mysigt i mitt rum.
Det ser ut att bli en seg hemmakväll, ska väl försöka få något vettigt gjort.


Imorgon ska jag jobba, 8 - 18.15. Se om min älskling med de svarta tänderna kommer och hälsar på. Hä hä hääärligt.. ;) Till kvällen får vi se vad man ska göra. Allt verkar förjävla dött för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar