lördag 14 november 2009

Lördag!

Dagen har rullat på perfekt!
Vaknade vid tolv men gick inte upp förrän ett, skönt! Gick och hämtade min cykel. Hur fan tänker människor? Varför förstöra något så fint?!?! En reflex borta, och låset bara hängde.. slutade med att det ramla av helt? Får hålla det i handen när jag cyklar, as kul! Idioter..
Kom hem iaf, dammsög, dukade.. pysslade lite. Sedan åkte jag och hämtade lite dricka hos syrran.. När jag kom hem duschade jag och började med efterrätten. Sedan dess har det gått i ett här hemma. Fixat förrätt och huvudrätt och mig själv och allt där till. Men NU är jag äntligen klar. Förrätten står på bordet. Paprika med fetaost fyllning. Asgott!! Huvudrätten blir nudlar med räkor och röd curry röra! Massa goda grönsaker och mojs i, mumma. Efterrätt blir kladdkaka med smält after eight. Får vi hoppas att tjejerna är på väg så de inte kan smyga sig in och läsa detta!! Ska ju alltid vara en överraskning vad man ska bjuda på.
Iaf :) jag har gjort allt själv denna gång och jävlar, det är inte så svårt egentligen. Tidsplaneringen som är knepig. Men nu får de faktiskt komma! Förrätten kallnar !! ^^

Ser fram emot kvällen. :)

Jag hatar när bilar blinkar mot en, men man fattar ej vem det är? Hur ska jag kunna se in i bilen lixom? Ae jag blev närvös så jag gick in iaf. :P haha.. tycker inte om när folk kan se en fast man inte kan se dem. Jaja.. ska väl fortsätta bara sitta o glo då..

Slänger in ett Grattis till Joachim som faktiskt fyller 20 idag. Grattis på dig ..


Puss hej . :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar